Ze zkušenosti z firem, kde služby concierge poskytují svým zákazníkům víme, že jde o služby velmi vítané a využívané. Pokud zaměstnavatel poskytne tyto služby dovnitř firmy - i svým zaměstnancům a zaměstnankyním, získá si u nich vysokou loajalitu a pracovní efektivitu.

Lékarna, květinářství, čistírna, narozeniny..., to vše je Concierge

 

Co nebo kdo je Concierge?


S trochou nadsázky lze říci, že concierge je člověk, který je schopen zařídit i nemožné na počkání. V dnešní době je concierge do jisté míry synonymem pro osobního asistenta, který dokáže splnit téměř každé vaše přání. Řídká se, že concierge je tak dobrý, jako jsou jeho kontakty.
Služby osobní asistence se začínají provozovat i v České republice, a to hlavně v oblasti hotelnictví a služeb.

 

 

Co patří mezi typické služby concierge?

 

  • tipy na dárky, včetně jejich zajištění, objednání a doručení květin;
  • objednání k lékařskému vyšetření, vyzvednutí léků z lékárny;
  • organizace služební cesty či dovolené, včetně zajištění ubytování, případně letenky a cestovního pojištění;
  • informace o aktuálním kulturním dění dle vašeho zájmu, zajištění vstupenek na kulturní a společenské akce, tipy na restaurace a rezervace;
  • monitorování domu či bytu v domě nepřítomnosti apod.


Concierge je však schopen zařídit mnohem víc. Ví, kde sehnat nekrásnější květiny, poradí vám, jak a čím překvapit vaše blízké, dokáže sehnat lístky na dlouho vyprodaný koncert a nejen to. Správný concierge totiž zajistí i připomínání důležitých termínů – narozenin, schůzek a dalších.

 

 

V době, kdy se stírají hranice mezi osobním a pracovním životem, existují i pokrokové firmy, které tyto služby poskytují svým zaměstnancům a zaměstnankyním, jako projev podpory. Jsou součástí tzv. EAP programů – employee assistance programme.